اخبار پرینت سه بعدی

5 ویدئوی برتر: آزمایشگاه پرینت سه بعدی زمان جراحی را به نصف کاهش می دهد

5 ویدئوی برتر: آزمایشگاه پرینت سه بعدی زمان جراحی را به نصف کاهش می دهد
میزان رضایت شما

در این مطلب، نگاهی به آزمایشگاه جدید پزشکی پرینت سه بعدی در بیمارستان دانشگاه ملی سنگاپور می اندازیم که قادر است زمان جراحی را به نصف کاهش دهد! این آزمایشگاه که نتیجه ی همکاری با Johnson & Johnson (J&J) است، می‌تواند اعضای بدن شخصی سازی شده برای هر بیمار مانند لگن، مفاصل زانو و حتی اندام‌ها را پرینت کند. در ادامه می بینیم که چگونه L’Oreal با استفاده از تکنولوژی Multi Jet Fusion HP توانسته تا زمان تولید را تقریباً 66 درصد کاهش دهد. در نهایت، سری به Formnext می زنیم، که از 16 نوامبر 2021 تا 19 نوامبر 2021 در فرانکفورت، آلمان برگزار شد. نمایشگاه Formnext به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری AM در جهان، اطلاعات زیادی در مورد تکنولوژی های نوظهور ارائه کرد.

5 ویدئوی برتر: آزمایشگاه پرینت سه بعدی زمان جراحی را به نصف کاهش می دهد

1: آزمایشگاه پزشکی پرینت سه بعدی جدید

آزمایشگاه Point-of-Care در بیمارستان دانشگاه ملی (NUH) توسط J&J مدیریت می شود. این آزمایشگاه پزشکی پرینت سه بعدی اولین آزمایشگاه در نوع خود در سنگاپور است. مهندسان زیست پزشکی J&J با پزشکان NUH گرد هم آمده اند تا مدل‌های تشریحی شخصی‌سازی شده برای برنامه‌ریزی قبل از عمل و شبیه‌سازی جراحی طراحی کنند که در نهایت منجر به کاهش 50 درصدی زمان جراحی می شود.

2: بزرگترین پرینترهای سه بعدی در Formnext 2021

بزرگترین پرینترهای سه بعدی در نمایشگاه Formnext امسال چه بودند؟ برای پاسخ به این سوال، از غرفه های CMS، Triton، CEAD، Cubicure و MX3D بازدید کردیم. این پنج شرکت از دستگاه های مقیاس بزرگ پرینت سه بعدی خود در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی کردند.

3: محفظه احتراق ساخته شده برای استفاده پایدار از هیدروژن

در یک پروژه تحقیقاتی مشترک، Fraunhofer IPT، FH Aachen University of Applied Sciences و Präwest Präzisionswerkstätten Dr.Ing. Heinz-Rudolf Jung GmbH & Co. KG راه حلی را برای منبع انرژی پیل سوختی با استفاده از AM توسعه دادند. با طراحی ثبت شده ی MicroMix، محققان توانستند انتشار COx را به طور کامل حذف کنند. با استفاده از فرآیند Laser Powder Bed Fusion process (LPBF)، تیم قادر به طراحی یک محفظه احتراق است که هزینه ها و زمان مونتاژ را تا 90 درصد کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: خدمات پرینت سه بعدی فلزی

4: HP & L’Oreal

به منظور توسعه ی بسته‌بندی نوآورانه و مطابق با تجربیات مشتریان، L’Oréal با HP همکاری کرد تا از تکنولوژی پرینت سه بعدی Multi Jet Fusion HP استفاده کند. Multi Jet Fusion امکان واکنش سریع به تغییرات در فرآیندهای تولید و خطوط تولید را فراهم می کند. این شرکت‌ها با همکاری یکدیگر توانستند به سرعت تولید پروتوتایپ ها و حجم‌های بزرگ را افزایش دهند که منجر به کاهش 33 درصدی هزینه و 66 درصدی زمان شد.

5: روز اول در Formnext 2021

در این ویدیو، ما بر نقش پرینت سه بعدی در تولید تمرکز کردیم و با مهمانان ویژه ای مانند Sascha F. Wenzler، معاون رئیس Mesago Messe Frankfurt GmbH / Formnext و Fernando Hernández، مدیر عامل XYZprinting، و James Hendrick، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید، Azul 3D ملاقات کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *