دانلودها

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d همراه با آموزش نصب

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d همراه با آموزش نصب
4.9/5 - (13 امتیاز)

سیمپلی فای تری دی Simplify3d در سال 2013 در سینسیناتی اوهایو تاسیس شد که یکی از بزرگترین مجموعه های پرینت سه بعدی جهان را در خود جای داده است. یکی از نرم افزارهای پرینت سه بعدی که به نقل از شرکت سازنده در بیش از 170 کشور دنیا در حال استفاده است. سیمپلیفای تری دی Simplify3d دارای تنظیمات بسیار قدرتمندی در زمینه جی کدگیری برای دستگاه های پرینتر سه بعدی است که این نرم افزار را متمایز کرده است. در کشور ما بسیاری از شرکت هایی که در زمینه خدمات پرینت سه بعدی کار می کنند و سفارش های پرینت سه بعدی انجام می دهند از این نرم افزار قدرتمند استفاده می کنند. از مزیت های سیمپلیفای تری دی Simplify3d این است که برای همه دستگاه های موجود در بازار مناسب است.در ادامه این مطلب با دانلود سیمپلیفای تری دی simplify همراه با آموزش نصب همراه شما هستیم.

سیمپلی فای تری دی Simplify3d دارای تنظیماتی که اپراتور می تواند قبل از پرینت مقدار ماده مصرفی و مقدار ساعت پرینت را ببینید و بر اساس آنها قیمت خدمات پرینت سه بعدی را محاسبه کرده و هزینه و زمان تحویل پروژه را به مشتری اعلام نماید. بعضی از تنظیمات در سیمپلیفای تری دی Simplify3d نیز برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته شده که در حالت عادی می توان آنها را نادیده گرفت مانند بخش Scripts که در حالت عادی می توان آنرا خالی گذاشت.

سیمپلیفای تری دی Simplify3d همچنین دارای تنظیمات مختلف برای پرینترهای سه بعدی دو نازل است که می توان با اضافه کردن اکسترودر دوم به بخش Extruder تنظیمات این بخش را انجام داد.

سیمپلیفای تری دی simplify3d همراه با آموزش نصب

بیشتر بخوانید...
دانلود و معرفی کیورا Cura یکی از نرم افزارهای جی کدگیری پرینت سه بعدی

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d

برای دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d

آموزش نصب سیمپلیفای تری دی simplify3d

برای نصب سیمپلیفای بعد از دانلود روی فایل Simplify3D-4.0.1-windows-x64-installer.exe دو بار کلیک کنید تا نصب برنامه آغاز شود. مراحل را طبق تصاویر زیر ادامه دهید.

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify همراه با آموزش نصب

سیمپلیفای تری دی simplify

سیمپلیفای تری دی simplify

سیمپلیفای تری دی simplify

سیمپلیفای تری دی simplify

بعد از اتمام این مراحل به پوشه نصب بروید و از فولدر crack فایل Interface.dll را کپی کرده و به فولدر نصب نرم افزار بروید. در حالت پیش فرض اگر محل نصب را عوض نکرده باشید باید به آدرس زیر بروید:

C:\Program Files\Simplify3D-4.0.1

فایل Interface.dll را در آدرس مورد نظر پیست کنید و جایگزینی فایل جدید با فایل قدیمی را طبق تصویر زیر انجام دهید.

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify همراه با آموزش نصب

بعد از انجام این مرحله سیمپلیفای تری دی را باز کنید. با باز کردن برنامه صفحه لاگین نرم افزار باز می شود. طبق تصویر زیر هر دو قسمت را با 111 تکیمل کنید و روی login کلیک کنید. صبر کنید تا پنجره ارور را در پنجره لاگین دریافت کنید. پنجره را ببندید و سیمپلیفای تری دی را باز کنید.

دانلود سیمپلیفای تری دی simplify همراه با آموزش نصب

اگر سوالی داشتید زیر همین پست کامنت بگذارید تا راهنماییتون کنیم.

منبع: simplify3d.com

author-avatar

درباره سیروس حامدی فر

سیروس حامدی فر هستم مدیر و صاحب امتیاز مجموعه فیلانو، امیدوارم در این مجموعه علاوه بر خدمات پرینت سه بعدی بتوانیم در زمینه ویرایش و آماده کردن فایل های سه بعدی برای پرینت نیز به شما دوستان عزیز کمک کنیم...

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “دانلود سیمپلیفای تری دی simplify3d همراه با آموزش نصب

  1. ثمین گفت:

    سلام خیلی خوب بود ولی برای من باز هم لاگین نشد

    1. سلام…اگر مراحل و طبق آموزش دنبال کنید و دقیقا از روی آموزش جلو برید نباید مشکلی داشته باشید…خیلی کار پیچیده ای نیست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *